19 dagen to go! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anne Bootsma - WaarBenJij.nu 19 dagen to go! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Anne Bootsma - WaarBenJij.nu

19 dagen to go!

Door: annebootsma

Blijf op de hoogte en volg Anne

29 December 2011 | Nederland, Zwolle

Hier is hij dan, mijn eerste verslag. Om er even in te komen oefen ik vast met dit verslag om te voorkomen dat ik straks in Thailand als een noobie overkom! ;).
Maar goed Thailand, het avontuur wat nu toch echt serieuze vormen aanneemt. Nog 19 dagen, 18 nachtjes, een aantal leuke etentjes, drankjes, en een afscheidsfeestje to go! En dan..
tsja dat is nog even de vraag, wat staat ons te wachten? Hoe is het daar precies? En een nog veel grotere vraag, wat gaan we daar allemaal doen!? Haha, we zullen het zien, we gaan genieten, plezier maken, iedereen missen, feestjes vieren, zonnen terwijl het hier vriest! Hihi, en daarnaast ga ik proberen jullie via deze weg een beetje op de hoogte te houden van mijn bevindingen en avonturen aan de (bijna) andere kant van de wereld. Zodat ik niet in mijn eentje straks aan het nagenieten ben!
Lieve mensen, ik hoop dat ik jullie komende drie maanden kan vermaken met wat mooie verhalen, lachwekkende momenten en vast ook wat beschamende acties. Maar bovenal, de jaloersmakende foto's en de heerlijke temperatuur zal ik er inwrijven! En als iemand nog een rubberboot over heeft? Ik stel me beschikbaar, want met al die overstromingen in Thailand weet je het! Lieve schatten, reageer, sms, skype en desnoods mail!:P
En ik ben nog 19 dagen in Nederland, dus jullie kunnen nog even van me genieten, of doen alsof, zodat ik in ieder geval met een leuk gevoel op vakantie ga!;)


Hele dikke kus,
Anne

  • 29 December 2011 - 20:57

    Inge:

    Hé Anne,
    Je eerste blog! Super zeg. En ik ga je volgen hoor.
    Kus,
    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Anne

Actief sinds 13 Dec. 2011
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 12081

Voorgaande reizen:

17 Januari 2012 - 27 April 2012

Anne goes Thailand and Indonesia

Landen bezocht: